12 Ekim 2015 Pazartesi

Ramakkala _ Bir ev kazası



Bir ev kazasını ramakkala atlattık.
Verilmiş sadakamız varmış dedirten cinsten...
Salonda yemek yiyorduk. Janjan oyun oynuyor bir salona giriyor; bir odasına gidiyor.

Yanıma gelip "Anne ben ne yaptım ?"dedi. Kafamı çevirdim; yüzünde şaşkınlıkla karışık bir korku ifadesi... Hoşuma gitmedi.
Yerimden fırlarken aklımdan şunlar geçti : "odasına gideli daha 1 dakika olmadı" "ne yaptı?" "ne yapmış olabilir ?"
Odaya girdiğimde gördüğüm manzara karşısında çığlık attım; şifonyerinin tüm çekmeceleri açık öne doğru devrilmiş ve son çekmecenin üzerine oturmuş.
Hemen kamera kayıtlarını açtım.
Janjan odaya girip en üst çekmeceden başlıyor açmaya...
Son çekmeceyi çektikten sonra yerden kalkmak için tek eliyle şifonyerden destek almaya çalışıyor sadece tek elle. Ve şifonyer arkası havaya kalkarak öne devrilip son çekmecenin üzerine oturuyor...
Bunların hepsi 4 saniyede oluyor.
Evde güvenlik önlemlerini alırken aklımıza geldi mi ? HAYIR ! Hemen yere sabitledik.
Evinize bir de bu gözle bakın...

https://www.facebook.com/cahilanne
https://instagram.com/cahil_anne/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder