22 Ekim 2015 Perşembe

Merhaba Tahammülsüz Anne...


Sen beni tanımıyorsun ama ben seni tanıyorum. Oyuncakçıda, havaalanında, haftasonları çocuğunla gittiğin cafede, çocuk parkında vs görüyorum seni.

Mesela seninle az önce markette karşılaştık.Çikolatalara bakıp karar vermeye çalışan kızını dürtüp "oooof haydi bir karar veremedin" diye çıkıştın. Nasıl karar versin ? Cennete düşmüş yavrucak. Kocaman bir stand var karşısında;sırf çikolata,gofret ve şekerleme dolu. Aynı şey oyuncakçıda da geçerli. Seni en beğendiğin markanın mağazasına koysak ne kadar sürer karar vermen ?

Bazen arkadaşlarınla sohbet ederken peşpeşe "anne anne anne"diyerek kendisine bakmanı sağlamaya çalışan çocuğunun yüzüne bakıp "oooof bıktım senden yine ne istiyorsun ?" diyorsun. Gerçekten bıktın mı ? Alayım mı onu senden ? Bir daha görme,sesini duyma, büyüdüğüne şahit olma... İster misin ? Hı duyamadım. Acıttı değil mi ? Yazarken benim de içim acıdı. Bu sözü içinden geldiği için söylemediğini biliyorum ama o çocuk bir gün büyüyecek ve "bıkmak" ne demek öğrenecek... Aklında böyle mi kalmak istiyorsun ?

Parkta kaydıraktan 2 defadan fazla kaymak istediği için cimcikleyip eve götürmeye çalıştığın çocuk kaç yaşına kadar oyun oynamayı bu kadar hevesle isteyecek ?

Yemeğini yada içtiği herhangi birşeyi üzerine döktüğü için herkesin içinde azarladığın oğlun var ya hani ;çok değil 4 ay sonra motor hareketleri daha gelişip kaşığını bardağını daha güçlü tutabildiği için kıyafetlerini kirletmeyecek. Keşke o zamanları yeniden yaşasam leke çıkarıcılar elimden düşmese diyeceksin.

Aman Cahil Anne sen hiç mi yapmıyorsun bunları... Yapmıyorum !!!

Nasıl işyerinde çalışma arkadaşlarıma, özel hayatımda eşime,dostuma yapmıyorsam Janjan'a da sırf beni bırakıp gidemeyeceği veya karşı gelemeyeceği kısacası bana bağımlı olduğunu düşündüğüm için bu davranışları sergilemiyorum.


Oyunçakçıya gideceksek özellikle eşofman giyiyorum. Janjan oyuncaklara teker tekeeer bakarken poşet istiyorum yere serip bağdaş kurup oturuyorum; incelemesini bekliyorum.10'a kadar saydıktan sonra eline aldığı BİR oyuncağı alacağımızı söyleyip süre veriyorum ona. Hepsini inceledikten sonra zaten ön eleme bitmiş olduğundan başlıyorum saymaya ;ben 6'da filanken seçimini yapıyor. Tüm bu süreç 10 dakika en fazla 15 dakika alıyor. Bu taktiği markette de uyguluyorum. İstediği oyuncakla oynarken veya bisküvisini yerken ben kendi işlerimi hallediyorum.
Arkadaşlarımla sohbet ederken yanıma geldiğinde izin isteyip onunla ilgileniyorum. Bana ulaşması için ekstra efor sarfedip gerilmesini engelliyorum. Onun için ayırdığım 2 dakika yeterli oluyor.
Parka gittiğimizde orada geçireceğimiz süre Janjan'ın oluyor. Adı üzerinde çocuk parkı... İşlerimi ayarlayıp çıkıyorum evden. Acil dönmem lazım ,o var ,bu var ,şu var olmuyor kafamda.

Normalde uçan kaçan ve herşey hemen olsun tarzında bir kadın olmama rağmen sabrediyorum.Janjan'ın hayatımda olduğunu, büyüyor olduğunu, bugünlerin bir daha gelmeyeceğini ve zamanın çok çabuk geçtiğini kabul ederek yaşıyorum.

https://www.facebook.com/cahilanne
https://instagram.com/cahil_anne/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder