3 Aralık 2015 Perşembe

Bir kadının çıldırma süreci


Bak şimdi birşey anlatacağım...
Ev işleri için bir yardımcı arıyorum, haftaiçi her gün 1/2 gün gelecek vs konu o değil uzatmayayım...

2 haftada 3 kadınla görüştüm. Bir tanesi işe başladı akşam arayıp yol uzun sürdü gelmeyeceğim dedi. Bir diğeri işe başladı yapılacak işlerle alakalı pazarlığa oturmaya kalktı;baktı geri adım atmıyorum işi bıraktı. Evim 90 metrekare bu arada 😕
Bir tanesini telefondan çıkıp dövecektim hiç eve bile sokmadım. Onu yapmam bunu yapmam.. Utanmasa abla sen ameliyatlı ameliyatlı başla ben sana yetişirim diyecek.

Hepsinin de çalışmaya ihtiyacı var. Kirada oturuyorlar,eşleri asgari ücretle çalışıyor,çocuk okutuyorlar vs...

Sorarım size Atam neden "Türk öğün, ÇALIŞ,güven" demiş  ?
Ben vereyim cevabını bu millete gaz vermek için.
Tembeliz
Kolaycılık kanımıza işlemiş
En kötüsü kızlarımızı yanlış yetistiriyoruz.
"zengin koca bul rahat et" "kocan senden fazla kazanmazsa evliliğin sarsılır" "kocan çalışıp eve baksın onun sorumluluğu"
diye büyüyen kızlarımız şimdi ihtiyacı olmasına rağmen 45 dakikalık mesafeye katlanmıyor ,çalışma imkanı çıksa da burun kıvırıyor, bazısı okumasına rağmen evde oturuyor, üretmiyor.
Üzgünüm hayat o kadar kolay değil olmamalı da ...

https://www.facebook.com/cahilanne


https://instagram.com/cahil_anne/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder