28 Nisan 2016 Perşembe

Tuvalet eğitimi 13. Gün


Tuvalet eğitimi 13. Gün
Hala aynı durumdayız bezi de tuvaleti de kabul etmiyor.
O her yere yapmaktan yorulmadı ama bizim temizleyip paklamaktan takatimiz kalmadı.

Bezini çıkaracağız ve artık tuvaleti kullanacaksın şeklindeki yaklaşımın yarısını başarmış olması JanJan için yeterli oldu sanırım. Bezimi çıkaracaktım çıkardım işte daha ne istiyorsunuz tavrıyla dolaşıyor.
Ama annelik yeri geldiğinde yeni strateji geliştirmektir. Her çocuk birbirinden farklı birinde geçerli olan diğerinde işe yaramıyor maalesef.

Tanıştırayım Prima Pants.
Benim için bez JanJan için külot bez
Bezini çıkaran ama tuvaleti kullanmayan çocuklar için dedim. Sen tuvaleti kullanmayı öğrendikten sonra külot bezini çıkaracağız şeklinde terse çevirdim yaklaşımımızı. Önce tuvaleti kullanmayı öğrenecek sonra külot bez atma partisi yapacağız. Bakalım bu şekilde başarı gelecek mi ?

Bu vesile Prima müşteri hizmetlerindeki Aydın Bey'e de kocaman bir teşekkür ileteyim. Ürünü bulabilmem için çok yardımcı oldu.


#janjan #cahilanne #bloggermom #bloggeranneler #bezbiraktirma #tuvaletegitimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder