6 Nisan 2016 Çarşamba

Bu X_BüS Çook JanJanlı



Faruk Akbaş'la Fujifilm X-BÜS 29 Nisan'da Anadolu yollarında 😁
Bu sabah Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Kampüsü'nde Fujifilm Türkiye ekibiyle X-BÜS'ün tadını çıkardık.


Sabah kalktık , kahvaltımızı yaptık.
"Anneanne ile Dede'ye gideceğiz ama önce bir yere uğrayacağız sana bir sürprizim var" dedim. Heyecanla çıktık evden;arabaya gidene kadar herhalde 10 defa nereye gittiğimizi sordu. Yol 20 dakika sürdü ama bana 1 saat gibi geldi. Tepkisini merak ediyorum. İçim içime sığmıyordu. Geleceğimizi güvenliğe söylemişler. Kapıda güvenlikle selamlaştıktan sonra içeri girdik. Ağaçlı yoldan devam ettik ve 300-400 m sonra X_Büs karşımızdaydı. Kornaya basmaya başladım. Tüm ekip bize selam verdiler. Arabayı durdurdum. Arkama döndüm ve o kocaman masum bakışlı şaşkın ama mutlu gözlere baktım. "JanJan'ım" dedim. "İşte sürprizin" Arabadan indik. Koşa koşa X_Büs'e bindik. 10 dakikadan fazla süre sadece öyle oturdu içinde ben de yanına geçtim. Hiç bir şey söylemedim. Hiç bir şey sormadım. O anın o mutluluğun tadını çıkardım.
Fujifilm Türkiye ekibine çok teşekkür ediyorum. Bir çocuğun hayalini gerçeğe dönüştürdünüz bugün. Suat Gençer bizi unutamadığın için sana ayrıca teşekkür ediyorum. Anadolu yollarında yolunuz açık olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder