15 Şubat 2016 Pazartesi

Uzaktan kumandalı araba



Bu bir kural olsa aslında çoğu eve huzur gelir : Çocuklu evlerde haftada 1 akşam anneler dizi izlerken babalar çocukları oyalar , babalar maç izlerken anneler görevi devralır .
Tamam tamam Türkiye'de diziler 3 saat sürüyor babalara 2 maç annelere 1 dizi hakkı verdim.
Bu akşam maç vardı.
JanJan'ın 2 tabak yoğurtlu makarnadan sonra enerjisi tavan yapmıştı; ve ben tek teke mücadele etmek zorundaydım.
Bu gördüğünüz arkadaşlar sevgili Derya'nın hediyeleri.İmdadıma yetiştiler ;tekrar teşekkür ediyoruz.
JanJan önce uzaktan kumandalıyı aldı ama o kadar hızlı gidiyor ki ben bile kontrol etmekte zorlandım. Kablolu olanı ona verdim. Kablosuz arabalar henüz 3 yaş JanJan'ı için uygun değilmiş görmüş olduk.
Bütün evde o önde ben arkada odadan odadaya dolaştık.
Kah yarış yaptık, kah parka gittik.
Kurguya ben başladım ama bir yerde pası ona verdim devam ettirdi.
Arabalar bizim hayaller bizimdi.

#cahilanne #janjan #bloggermom #bloggeranneler #oyunzamanı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder