10 Şubat 2016 Çarşamba

İlk kek


Yorgun geldim eve...
Derin bir nefes alıp anahtarımla açtım kapıyı. Stresimi, günün konularını, kafamdakileri girişteki askıya astım. Yarın sabah evden çıkana kadar orada kalmalarını sıkı sıkı tembihledim.
Yemekten sonra bir çay koydum kendime.
Kanepeye henüz oturmuştum ki JanJan geldi yanıma. "Anne bana da çay verir misin?" diye sordu. "Tabi veririm" dedim. "Anne kek de yapalım mı?" diye sordu.
Tam aklımdan "Yorgunum JanJan yarın yapsak olur mu ?" diye sormak geçti ama anında vazgeçtim.
Gün içinde işyerinde benden kaç kişi neler neler istiyor. "Hangisine yorgunum yarın yapsak olur mu? diye soruyorum veya sorabiliyorum.
Sıvadık kolları girdik mutfağa;  hazırlaması, pişirmesi, toplaması 1 saat sürdü. Değdi mi ? Değdi.

#cahilanne #janjan #bloggermom #bloggeranneler #oyunzamanı #keksaati

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder