25 Kasım 2015 Çarşamba

Evimizin yemek kuralları


Bu evde artık yemek kurallarımız var
TV,tablet ne varsa kapattık, telefonlarımızı kenara bıraktık geçtik kuralların karşısına: Aile Toplantısı 
Tüm aile masaya oturacak,JanJan yemekte ne varsa istediği kadar ve kendisi yiyecek, doyarsa daha fazlası için zorlanmayacak,anneye babaya küsmek yoook anne ve baba da ona yemeğini bitirmediği için kızmayacak.
Yemeği 30 dakika içinde yiyecek doyduğunda ellerinize sağlık diyerek masadan kalkacak.Elini ağzını yıkadıktan sonra trenin bir parçasını kazanıp yerine yapıştıracak bu daaaa çikolata yeme ödülü anlamına geleceeeeeek. Görselleri Süper Dadı sayfasından aldım. Copy center'da bastırıp çift taraflı bant ile yapıştırdım. JanJan çok hevesli görünüyor.Yemeğini yerinden kalkmadan yedi,doydum dedikten sonra onu "bir lokma kaldı haydi ye" diye zorlamadım ellerinize sağlık diyerek masadan kalktı. O mutlu ben mutlu baba daha da mutlu Haydi hayırlısı


https://www.facebook.com/cahilanne

https://instagram.com/cahil_anne/



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder